logo
میهمان عزیز خوش آمدید! برای بهره‌مندی از تمام امکانات لطفا وارد حساب کاربری خود شوید ورود یا ثبت نام.

اطلاع رسانی

Icon
Error

گزینه ها
مشاهده آخرین ارسال مشاهده آخرین ارسال خوانده نشده
امیرعلی 96  
#1 ارسال شده : الخميس, أفريل 18, 2019 10:50:55 ق.ظ(ساعت هماهنگ جهانی)
امیرعلی 96

رتبه: Advanced Member

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 04/25/2018(ساعت هماهنگ جهانی)
ارسالها: 89
مکان: تهران

سیلندر یک طرفه سیلندری است که فشار سیال باعث جابجایی پیستون تنها در یک جهت می شود و اعمال نیرو در جهت عکس آن توسط یک نیروی خارجی ( وزن ) انجام می پذیرد . سیلندر یک طرفه با توجه به نوع ساخت آن می تواند تنها به یک جهت جلو و یا عقب اعمال نیرو نماید که به آن ، جهت فعال سیلندر می گویند و در جهت غیر فعال آن اعمال نیرو توسط وزن خود سیلندر ، نیروی گرانش ، سیلندر کمکی و غیره انجام می گیرد .
سیلندر دوطرفه سیلندری می باشند که می توانند هم در جهت جلو و هم در جهت معکوس توسط فشار سیال ، اعمال نیرو کند . سیلندر دوطرفه می تواند نیرو را در هر دو جهت رفت و برگشت اعمال نماید . در تصویر 1ـ8 ، هنگامی که روغن وارد پورت A می شود ، سیلندر نیرو را در جهت جلو اعمال خواهد کرد و کورس برگشت توسط نیروی گرانش ( وزن ) و فنر تأمین می گردد در حالی که در تصویر 2ـ8 زمانی که روغن وارد پورت A می شود ، سیلندر نیرو را در جهت جلو اعمال خواهد کرد و هنگامی که روغن وارد پورت B می شود ، سیلندر نیرو را در جهت برگشت ( عکس ) اعمال می نماید .

منبع : پمپ هیدرولیک
کاربرانی که در حال مشاهده انجمن هستند
رفتن به انجمن  
شما نمی توانید مطلب جدید در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید برای مطالب ارسالی پاسخ ارسال کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را حذف کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در مطلب ارسالی خود نظرسنجی ایجاد کنید
شما نمی توانید در این انجمن نظر دهید

ایجاد شده توسط YAF.NET 2.2.3 | YAF.NET © 2003-2019, Yet Another Forum.NET
این صفحه در مدت زمان 0.025 ثانیه ایجاد شد.