logo
میهمان عزیز خوش آمدید! برای بهره‌مندی از تمام امکانات لطفا وارد حساب کاربری خود شوید ورود یا ثبت نام.

اطلاع رسانی

Icon
Error

گزینه ها
مشاهده آخرین ارسال مشاهده آخرین ارسال خوانده نشده
kafeniaz  
#1 ارسال شده : الخميس, اكتوبر 03, 2019 12:53:35 ب.ظ(ساعت هماهنگ جهانی)
kafeniaz

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
تاریخ عضویت: 10/03/2019(ساعت هماهنگ جهانی)
ارسالها: 1
مرد
ایران (جمهوری اسلامی)
مکان: شیراز

آئودی TT کوپه اگر اغراق نباشد شاید یکی از خودروهایی است که در دنیا از نظر فروش یکی از پر فروش ترین خودروها است و به دلیل طراحی زیبا و اسپرت مانندی که دارد همیشه توانسته مشتریان به خصوصی از جمله جوانان را به سمت خودش جذب کند و در همین ایران خودمان هم آئودی TT کوپه توانسته بازار فروش خوبی را به دست بیاورد.

اما نکته ای باید حتماً آن را بیان کرد این است که قیمت بالای این خودرو و همچنین ارائه خدمات پس از فروش نامناسبی که شرکت های وارد کننده به مشتریان ارائه می دادند باعث شد تا این خودرو خیلی زود از بازار فروش ایران حذف شود و جای خودش را به دیگر خودروها بدهد.

اما اجازه دهید برویم سر اصل مطلب و مقداری در مورد مشکلات این ماشین لوکس صحبت کنیم:

مشکلاتی که در موتور خودرو آئودی TT کوپه رخ داد
یکی از دلیل هایی که باعث شد این خودرو فروش خوبی داشته باشد ظاهر زیبا، جوان پسند و اسپرت مانند آن بود اما در همین بین یک سری مشکلاتی هم به وجود آمد که باعث شد خیلی از افراد برای فروش آئودی TT کوپه اقدام کنند. از جمله

مشکل اول: خرابی تسمه تایم و همچنین واتر پمپ آئودی TT کوپه
زمانی که هواداران و عاشقان آئودی TT کوپه را خریداری کردند تصور هم نمی کردند که با مشکل تسمه تایم و واترپمپ مواجه شوند. مشکلی که شاید در خودروهای نسل اولی آن یعنی از سال 2000 تا سال 2006 بیشتر دیده می شد که بعد از طی کردن 130 هزار کیلومتر این مشکل به وجود می آمد اما این مورد هنوز هم در برخی از آئودی TT کوپه رده های بالاتر هم دیده می شود.

مشکل دوم: روغن ریزی مداوم موتور آئودی TT کوپه

این مشکل هم شاید در نسل های اول و دوم این خودرو یعنی تا سال 2008 به وفور مشاهده می شد اما با تدابیری که اندیشیده شد این مورد در نسل دوم به بعد یعنی از سال 2008 به بعد کمتر دیده شد و در کل مشکل به وجود آمده مربوط به واشر سر سلیندر و بادامک خودروی آئودی TT کوپه بود و به همین دلیل بود که خیلی از افراد که نسل اول این خودرو را داشتند اقدام به فروش آن کردند.

مشکل سوم: مشکلات مربوط به فیلتر روغن
همه به این موضوع واقف هستیم که هر چند ماه یک بار باید روغن موتور را تعویض کنیم تا کارکرد کلی ماشین بهتر شود به خاطر اینکه این احتمال وجود دارد که روغن های استفاده شده به داخل موتور کشیده شود و به طبع این مورد برای خودرویی مانند آئودی TT کوپه زیاد به وجود می آمد. پس بهتر است فیلتر روغن را تا جای ممکن زودتر از حد معمول چک و در صورت نیاز تعویض کنید.

مشکلات برقی آئودی TT کوپه
مشکل چهارم: مشکلاتی که در برق خودرو آئودی TT کوپه رخ می داد
عیب های برقی و الکتریکی که در آئودی TT کوپه رخ می داد به وضوح هم در خودروهای دیگری مانند فولکس واگن هم رخ می داد چرا که این دو خودرو زیر مجموعه شرکت فولکس واگن هستند و به همین دلیل بود که بارها و بارها از طرف شرکت فولکس واگن فراخوان های مختلفی در سراسر دنیا برای رفع این ایرادهای برقی و الکتریکی اعلام شد.

به طبع این نوع ایرادهای برقی و الکتریکی هم از فولکس واگن به آئودی TT کوپه منتقل شد اما باز هم کارشناسان و طراحان این حوزه دست به کار شدند و از سال 2010 به بعد این مشکل را به صورت کامل حل کردند و این دلیلی شد برای افزایش فروش خودروهای شرکت فولکس واگن در سراسر دنیا.

مشکل پنجم: وجود مشکل در چراغ راهنما

از سال 2000 تا سال 2010 به مدت 10 سال پیاپی اشخاصی که خودرو آئودی TT کوپه را خریداری می کردند به وضوح شاهد خرابی چراغ راهنمای این خودرو بودند. یکی از دلیل های خرابی زود هنگام این نوع چراغ های راهنما به خاطر رله مربوط به چراغ راهنما بود که خیلی زودتر از حد معمول دچار مشکل می شد و این باعث می شد که چراغ راهنما به صورت کامل خاموش شود یا به جای اینکه فلش بزند یک نور ثابت را پخش می کرد.

این مورد هم یکی از دلیل هایی بود که خیلی از مردم ایران را مجبور به فروش آئودی TT کوپه کرد به خاطر اینکه مدام مجبور بودند چراغ راهنما را تعویض کنند و به طبع در اکثر مواقع کمبود لوازم یدکی این خودرو مشکلاتی را برای این اشخاص به وجود می آورد.

مشکل ششم: چراغ خطر ترمز و مشکلات آن
خراب شدن مداوم چراغ خطر ترمز آئودی TT کوپه هم خیلی زود صدای همه را درآورد و صاحبان آنها را مجبور به فروش آن کردند که البته در مدل های بالاتر از سال 2010 این مشکلات کمتر دیده می شد.

مشکل هفتم: از بین رفتن و خراب شدن بالابر شیشه ها در آئودی TT کوپه
یکی از مشکلات آزار دهنده و واقعاً اذیت کننده این بود که در خودرو آئودی TT کوپه بالابر شیشه خراب می شد و این مورد بسیار اذیت کننده بود اما در مدل هایی که در سال 2010 وارد بازار شد این مورد کمتر به چشم می خورد.

مشکل هشتم: مشکلات مربوط به خرابی پمپ ها و همچنین خروجی گاز

این مشکل تا سال 2015 برای آئودی TT کوپه به وضوح مشاهده می شد و زمانی که استارت زده می شد یا مواقعی که سرعت تا حدی کاهش پیدا می کرد که قصد توقف کامل داشتید یک صدای عجیب و غریب و بلند از عقب خودرو شنیده می شد که تنها دلیل آن وجود نقص فنی در پمپ تشخیص هوا درون باک بنزین بود که این صدا را به وجود می آورد و تنها راه حل این موضوع این بود که تا 30 ثانیه الی 1 دقیقه بعد از اینکه سوخت گیری آئودی TT کوپه به اتمام می رسید نبایستی آن را روشن می کردید.

پس حتماً تا جایی که مایل به خرید آئودی TT کوپه دست دوم هستید این موارد و مشکلاتی که بیان شد را جدی بگیرید چرا که این مشکلات خواه ناخواه در مدل هایی که از سال 2006 تا 2010 تولید شده اند وجود دارد و فرار کردن از آن اجتناب ناپذیر است.

منبع: درج آگهی رایگان کافه نیاز
کاربرانی که در حال مشاهده انجمن هستند
رفتن به انجمن  
شما نمی توانید مطلب جدید در این انجمن ایجاد کنید
شما نمی توانید برای مطالب ارسالی پاسخ ارسال کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را حذف کنید
شما نمی توانید مطلب ارسالی خود را ویرایش کنید
شما نمی توانید در مطلب ارسالی خود نظرسنجی ایجاد کنید
شما نمی توانید در این انجمن نظر دهید

ایجاد شده توسط YAF.NET 2.2.3 | YAF.NET © 2003-2019, Yet Another Forum.NET
این صفحه در مدت زمان 0.129 ثانیه ایجاد شد.